یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

خداحافظ

سلام واروم عزیز یولداشلارا 

امیدوارام امتحانلاری خوب ورمیش اولانگؤز 

همیشه شاد و خندان  اولانگؤز و تابستان تعطیللیگی خوش گچه بلئیزدن واری برنامه لرینگیزه اتیشنگیز‌  

اگر تابستان برنامه ای واروموز اولدی سعی ادینگ حتما تشریف گتریئیز 

اگر ایده ای یا برنامه ای وارونگؤزدور دیینگ تا با همفکری تصمیم گیری ادگ 

وریرم الله الینه بلئیزی 

الله ساخلادسون

نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن قشقاییهای دانشگاه کاشان یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://qku.blogfa.com

سلام.چوخ گزل سایت وارویز. اللرینز اغورماسون . بیز سیزه لینک ادیگ. سیزده اگر سدینز بیزه لینک ادینز. ساق ال ایلم قشقایی

کامران فریدونی کشکولی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.tqbd.org

من که فقط دارم راجع به ویژگی های خودم صحبت می کنم و می خواهم خودم را بهتر بشناسم و بهتر فکر کنم تا دوست باشم و پایه های دوستیم را محکم کنم آنگاه تو هم توهین می کنی هم توهین را به من ربط می دهی ؟ امام علی ( ع ) امام بزرگ شیعه یان می فرمایند : خود شناسی پایه ی خدا شناسی است و پیامبر اسلام ( ص ) می فرمایند : همه ی اقوام با هم برابرند و حقوق یکسانی دارند ، فرهنگ و زبان همه ی اقوام محترم است و فردی که خود را مسلمان می نامد نباید بر مسلمان دیگر توهین نماید .
برای دیدن ادامه ی مطلب به وبسات بروید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد