یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

گؤرمگ گؤنی


                                                 تاری آدینان


مأذون  هجرینگدن مدت دیر گرفتار محبتدیر  ***** اؤ گؤن که روز وصلت دیر اؤ گؤنینگ شامونا قوربان

      با سلام خدمت دوستان هم دبیرستانی عزیز

    در نظر داریم داریم طبق روال سال قبل،گردهمایی ای با هدف تجدید خاطره و تفریح در روز های پایانی سال در شیراز داشته باشیم، از دوستان عزیز خواهشمند است با مراجعه به قسمت نظرات،پیشنهادات خود را در مورد مکان،زمان ونحوه اجرای برنامه و همچنین تاریخ تعطیل شدن دانشگاهشان بنویسند.

لحظه هایی سرشار از شادابی و توأم با موفقیت برایتان آرزومندیم.


نظرات 19 + ارسال نظر
مختاری سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام واروم خوب یولداشلارا
دانشگاه ما احتمالا تا چهارشنبه یعنی بیست وچهارم اسفند تعطیل نشه(آخه این تهرانیا جیگر ندارن تعطیل کنن،منم از بس که غیبت زده ام دیگه تابلو شده ام) البته ببینیم جو چطور میشه شاید پیچوندیمشون کلاسا رو دودر کردیم.
باور کنید دوستان 21 اسفند سال گذشته که اومدم شیراز و بچه ها رو دیدم و کلا اون روز خیلی خوش گذشت و همیشه بعنوان یکی از بهترین روزهای عمرم ازش یاد خواهم کرد،فقط یه چیزش بد بود اینکه تنها یه روز بود امسال اگه تونستیم دو روز اونجا بمونیم تا بیشتر پیش هم باشیم.
از دوستان خواهش میکنم سعی کنن حتما بیان.....

meysam سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام عزیز یویداشلار ، اومیدوارام وارینگیز ساغ اولانگیز و اوغورلی (موفق)،من 22 میان ترم واریم ،اگه اولسا آخیرکی هفته پنج شنبه یا جوما پس اولماز ، واری اوشاقلار باشاراللار گللر.
امین بی اللرینگ آغیرماسین

قوربانونگ اولام خان،ساغ اولانگ سن میثم جان

خسرو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://qashqaee.blogfa.com

سلام عزیز یولداشلاریم.گئدن ایل گَله بیلمه دیم عزیز یولداشلارومیزی گؤرم.بو ایل حتما گلَرَم.منتظرم که تاریخ دقیق اعلام اولا.من 24 ام دان اویانا هر گؤن اولا گله بیلرم.
(سلام دوستان عزیزم.از 24 به بعد پیشنهاد بنده است.امین راست میگه از دست این بچه شهریا جیگرمون خون شده دیگه... یادتونه چطور دبیرستان عشایری رو تعطیل کردیم!!مرد بودند بچه ها...ولی خودمونیم احضار ولی هم یادمون نرفته ...البته الان همه اش خاطره ای بر صفحه زندگی مون شده...زنده باشید.به امید دیدار)

امید رئیس زاده چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام به همه اگه ۲۳به بعد باشه خیلی خوبه

هم دبیرستانی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام خسرو عزیز یولاشم:

۲۴ به بعد همه خونه اند.

سعید عشایری پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام بر دوستان خوب و همیشگی
دانشگاه ما تا ۲۵م کلاسهاش پابرجاست ولی ما ۱۸م تعطیلش می کنیم . و من نظرم ۱۹م هست .
با تشکر از میثم خان.

موسی مرادی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام بر دوستان
حقیقتش من ۱۵م عازمم ونظرم ۱۶م است .«لطفآ تشریف بیاورید»

مختاری جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

اوقول نچی بوقدر تلسیرانگوز(عجله دارین) تورونگ اله دانشگاها بیر توخ گزینگ، یا اگر گدیدیز اوبایا گری گلینگ....
اولسون؟؟

یکی از بچه ها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

روز 25 اسفند خیلی عالیه هم پنج شنبه است و همه بچه ها اون موقع تعطیل شده اند..

امین کریمی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی هم دبیرستانی های خوبم خصوصا میثم وامین مختاری که زحمت اطلاع رسانی رو برعهده گرفتن.حقیقتا که خاطرات سبز باشما بودن فراموش شدنی نیست.به نظرم روز ۲۶ ام روز مناسبی باشه.چون خیلی ها تا ۲۴ ام دانشگاه هستن.به امید دیدار

متشکرم از اینکه لطف فرمودین نظر دادین،آره نظر من هم 26 ام هست .26 خیلی عالیه، قربونتون برم- امین.م

امین کریمی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

باسلام دوباره خدمت دوستان گلم.درمورد مکان دیدار وتفریح باید عرض کنم به نظر من همه مون بیایم میدان ستاد وازاونجا یه مینی بوس بگیریم وبریمیکی از بارک های بعثت .خلدبرین یا...لطفا دراین مورد نظربدین...باتشکرفراوان

حسین عابدی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام به دوستان گل وگلاب خودم -عشایری های خوش غیرت و...
۲۵ یا ۲۶

مجتبی غفوری یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

یا آللاه...
سلام عرض ادیرم وار هم دبیرستانی لارما.اورگم تک تکیزچه تنگ الموش.من ۲۰ام تمامم.هر وقت دیییز خدمتیزدیم....
تاپشوردم الاها...

مختاری یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

با حس عجیبی با، حال غریبی دلم تنگته

پر از فکر رنگی ،یه جور قشنگی دلم تنگته

تو جایی که هیچکی واسه هیچکی نیست و همه دل پریشون

دلم تنگه تنگه واسه خاطرات که کهنه نمیشن

منه دل شکسته،با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمایِ نمناک تر و ابری و پاک،دلم تنگته

ببین که چه ساده،بدون اراده، دلم تنگته

منه دل شکسته،با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمایِ نمناک تر و ابری و پاک،دلم تنگته

ببین که چه ساده،بدون اراده، دلم تنگته

مثل این ترانه،چقدر عاشقانه دلم تنگته

asghar shahbazi یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام وارو دوسلارا و یولداشلارا بیزیم دانشگاه اوشاقلارو احتمالا 19 تعطیل ادلر << هر وقت اولاخدمتدیم>>>.javascript:void(0);

عباس پروین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام دوستان:
من ۱۸اسفند باید خونه باشم .اگه نتونستم برگردم واقعا از تک تکتون معذرت می خوام وبدونید دلم براتون گشاد شده واز دور همتون را میبوسم.

قوخوغ یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام تپزلر
دوستان با مرامیکه سال قبل قول دادند و نیومدند ختما بیان از جمله خسرو صیاد نیا ومنصور آتش زبان

حسن ط چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام خدمت همه ی دوستان
من 18 ام میرم خونه به نظرم 20 روز مناسبی باشد
اگه من نتونستم بیام از همه دوستان معذرت می خواهم
امیدوارم خوش بگذره

امین کریمی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام میثم جان.ارادت.من ازروز۲۳ام تا۲۶ام بایدحتما برم قم.وازاین بابت خیلی ناراحتم که نمیتونم درجمع باصفا وصمیمی دوستان باشم.یکی ازبچه های بوشهر هم میگفت ۲۶ام عروسی دارن.نظرش این بودکه برنامه روز ۲۵ام باشه.ولی به نظر من چون اطلاع رسانی برا روز ۲۶ام هست وتووامین هم نمیتونین قبل ازاین روز بیاین بهتره که همون ۲۶ام باشه.اگه نتونستم بیام ازهمه ی دوستان عزیزم عذرخواهی میکنم.منتظرجواب هستم.یاحق

با سلام خدمت امین آقای عزیز،با صحبتی که با بچه ها داشتیم به این نتیجه رسیدیم که همون 25 ام پنج شنبه باشه،خوبه،از شما خیلی خیلی معذرت میخواهیم ازینکه طوری شد که نمیتونیم جوری برنامه رو بزاریم که در خدمتتون باشیم ولی اگر امکانش هست سعی کنید که بیایین ،ما مشتاق دیداریم و خراب رفاقت،،،،،در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد