یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

خودمونی

دوستای عزیز امروز که اومدم به وبلاگمون سر زدم گفتم که چی بنویسم تو این پست

در همین گیر و دار گفتم که چند تا گپ خودمونی با بچه ها بنویسم 

دوستان! روزای اول که این وبلاگو درست کردیم یکی از هدفهامون این بود که یه وسیله ای باشه برای ارتباط بینمون حالا هم بیایین هر روز به وبلاگمون سر بزنیم  نظر بنویسیم  پیشنهاد بدهیم  خلاصه یه جورایی در دنیای مجازی دور هم باشیم و ارتباطمونو قطع نکنیم و در کل در پی گذشت سالها همکلاسی ها و دوستان  دوران دبیرستان را به دست فراموشی نسپاریم.

در ضمن اگر عکس دسته جمعی از دبیرستان  یا نوشته یا موضوعی داشتید که خواستید تو وبلاگ بگذارید به آدرسamınmokhtarı51 @yahoo.com بفرستید تا در وبلاگ بگذاریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
meysam چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام امین قارداش ، الینگ آغیرماسون ، منیم باشوم بو گونلر دولاشموشدی گله بیلمیردیم، بیزیم بیرینجی ایشیمیز بو وبلاگدا دیلیمیزی ساخلادمگ دور ، اولسا یازدیگلاروموزی اوز دیلیمیزده قویاگ ، ساغ اولسون قشقایی ایگیدلری//

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

بچه ها دمتون گرم.منصور

قربونت برم آقا منصور متشکر

جابر پورعسکری جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام برهمه ی دوستان خیلی خوشحالم ...
روزگاری با غم دوری تو من ساختم
قصه ها و غصه ها با یاد تو پرداختم
با امید دیدنت یک لحظه و یک ثانیه
بارها در کنج غم شعر و غزلها ساختم
شور عشقت خانه ی دل را به بازی میگرفت
من چه تلخ این بازی بی انتها را باختم
گرچه سازت همنوا با ساز من هرگز نشد
باز اما من برایت این نوا بنواختم
بی تو سرگردان و حیران گم بدم در خویشتن
با تو اما من خودم را بیشتر بشناختم
عقل در آغوش عشقم خفته و مدهوش بود
من به رأی عشق سوی قلب سنگت تاختم
پیش چشمم این جهان تمثیلی از روی تو شد
گوییا جز تو همه دنیا به دور انداختم.

امید رئیس زاده سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام به همه همکلاسیهای سابق امیدوارم حال همتون خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد