یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

یولداشلار

این وبلاگ جهت ارتباط و هماهنگی بین دوستان ایجاد شده است.

گؤروش

سلام بوتون سایین ائلداشلار/سیرگ بایرامدان ایلری بیر یرده ییغیشگ و یولداشلاری زیارت ادگ/بوندان ساری هر کیم باخیشلار ایچینده از باخیشینی قویسون کی نه زمان تعطیل الیر و نه زمان و هاردا بو ایشی گرگ ییتردیر. 

(با سلام خدمت دوستان هم دبیرستانی عزیز: در نظر داریم در ایام تعطیلات نوروزی دور هم جمع شده تا تجدید خاطره ای شود و بدین دلیل منتظر  پیشنهادات شما در مورد زمان و مکان وهم چنین نحوه برگزاری این جلسه  می باشیم.)  

نظرات 26 + ارسال نظر
قنبری علی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام من گفته باشم که اگر منصور نباشه من هم نیستم در ضمن به نظر من نوزدهم بهترین موقع است چون هم بوشهریها و هم تبریزیها هیجدهم تعطیل میکنند که نوزدهم به احتمال زیاد همه شیرازند

منصور آتش زبان سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

به نظر من اگه بعد از ۲۳ اسفند باشه خوب است چون من ۲۳ تعتیل میشم

فردین افراسیابی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

پنج شنبه ۱۹ اسفند پارک ازادی

امین کریمی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://mechanic89yu.blogfa.com

سلام میثم جان.ارادت داریم.19 ام زمان خوبیه چون مطمئنا بعدش دیگه بچه ها کلاس ندارن.در مورد نحوه برگذاری هم وقتی شیراز همدیگر رو دیدیم با هم صحبت میکنیم.بدرود

امین مختاری چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

طوری باشه که بچه ها قبل از رفتن از دانشگاه به خونه بیان اونجا چونکه اگه برن خونه گمان نکنم دیگه بیان
تقریبا بین ۲۰تا۲۵ اسفند باشه خیلی عالیه

عباس پروین چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://yollashlar.blogsky.com

سلام به نظر من اگه۱|۱|۹۰ (روزعید) باشه باشه بهترین روز است.

مجید عوض پور چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام دارم خدمت دوستان خوب دبیرستانی|به نظر من ا۲۶ام یا بعد از این زمان مناسبی باشه چون من ۲۶ام تعطیل م
یشم و بیشتر بچه ها هم دیگه تعطیل شدن.

نواب ذوالفقاری پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام. به نظر من روز عید بهترین روز است

خسرو صیادنیا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام دوستان مهندس:
دوستان؛ امروز روز مهندس و هم چنین روز تولد دانشمند بزرگ ؛خواجه نصیر الدین طوسی است
این روز را به همه مهندسین چه به کار و چه بی کار تبریک می گم


HAPPY ENGINEERING DAY

meysam جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام عزیز یولداشلار ، من 19 میان ترم واروم ،20 یا 21 گؤنی نیجدیر؟ بو گؤنلر اوشاقلارینگ چخی تعطیل الموشلار ، پشت کنکوری لرده مشکلی یوخلاریدیر.

امین مختاری جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام واروم وارینگیزینگ خدمتیزه
شنبه (۲۱اسفند) چخ محشردیر
جمعه پسینیده چند تاموز ییغیلگ شیرازا در موردینه سروشاگ

پورزندی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

عرض سلام و ادب وارم هامی یولداشلارا
من ده امین دن موافقم ۲۱ (شنبه) اولا چوخ خوبدر

منصور اتش زبان یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

با عرض سلام خدمت همه من نوشته ی 3 اسفند رو تکذیب میکنم اینها جو سازی دشمنان برعلیه من است .من همین چهارشنبه یا پنج شنبه تعطیل میشم.هر موقع باشه من هستم.

حسین عابدی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

باعرض سلام خدمت دوستان وباتشکراز طراحان این وبلاگ
باتوجه به این که من ۲۰ام امتحان میان ترم دارم
من از۲۱ام به بعد مشکلی ندارم
در مورد مکان برگزاری به نظر من سالن آمفی تئاتر دبیرستان(به شرط این که پوست تخمه وتنقلات ..... نریزید) خوبه بعداز اون دسثه جمعی میریم جاهای که دوستان در نظر دارند مثلا شاهچراغ و پارک آزادی و....
ما که یه نظرای دادیم بقیش دیگه با خودتون
درضمن اگه ۲۰ام امتحان نداشتم
قطعا روز ۱۷یا۱۸ را پیشنهاد میکردم
راستی اینم ایمیلمه habedi19@yahoo.com

عباس پروین دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام .حالا که قرار ه روز ملاقات قبل از اینکه به خونه بریم باشه۲۰تا۲۳ اسقند باشه خیلی خوبه.

ABDOLLAH دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

سلامی گرم دارم خدمت همه ی دوستان
من هم بین 20ام تا 23ام را پیشنهاد میکنم

حسن طیب زاده دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز
روز دیدار ما ۲۴ اسفند دبیرستان شهید بهشتی

ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی

ABDOLLAH دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

عبدالله شهبازیکیا
سلامی گرم خدمت همه ی دوستان
۲۰ام تا۲۳ام بازه مناسبی است

ابوذر عابدی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام خدمت هم دبیرستانیهای عزیز
اول تبریک خدمت میثم جان وخسرو عزیز به خاطر راه اندازی این وبلاگ
در مورد اردو ودیار هم باید بگم صبح بیستم خیلی عالیه چون اکثر رفقا تعطیل میشن روز جمعه هم هست و هیچکسی هم میانترم نداره برنامه اردو هم بعدا باهم صحبت میکنیم ولی واسه ناهار اگه بچه ها هماهنگ بشن یه مبلغی بدیم دبیرستان یه غذای خوب بپزه خوبه

حسن ایلون کشکولی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام بر دوستان گرامی
بیستم روز مناسبیه چون ما میتونیم همه یولداشلارموزه گیرگ اونا بیر بیر نن سوروشگ
میثم دن و خسرو دن تشکر ادیرم که بو برنامه یه قوده لار تا یولداشلارموزه گیرگ

امین کریمی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

سلامی گرم عرض میکنم خدمت دوستان گلم.۲۰یا۲۱ام زمان خوبیه چون فکرنکنم بعد ازاون هیچ دانشگاهی کلاسهاش برگزار بشه.اونهایی که موافق هستن یه جوری برنامه ریزی کنن که حتمادراین تاریخ شیراز باشن.ضمناانشاالله حتما نماز جماعت هم میخونیم.خدانگهدارتون

حسین عرب دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام
درستو یوم ۲۰ام جمعه هو وجمعت تعطیلو ولی فهد یوم
لینهنه امتحان دیعین
فتانت کیف صار.

موسی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

گورمک چاغی هر گون اولا بیز خدمتینگیز دییگ

موسی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

من شنیدم ۱۴ تا ۲۱ اسفند تو دانشگاه شیراز نمایشگاه ایل قشقایی هست . تو این مدت میتونید بیایید که نمایشگاه هم برید.رو قبر استاد بهمنبیگی حتما حتما هم بریم

اصغر شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

با سلام با وجود اینکه زبان ۳تا غیبت دارم وشنبه ساعت ۸هم زبان دارم باز به خاطر زیارت دوستان میایم

ارسلان مرادی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام به دوستان چه جالب شما را پیدا کردم خسرو کجایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد